niedziela, 31 marca 2013

21.

Cześć kochane

Na samym początku chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne.
Smacznego jajka, miłej i rodzinnej atmosfery. Abyście w poniedziałek Wielkanocy wyglądały jak śliczne małe bałwanki.

A teraz szybko na temat moich paznokci. Wczoraj przejrzałam kilka blogów z paznokciami i znalazłam coś naprawdę interesującego. Od razu spodobał mi się ten pomysł. Podczas malowania mój dotychczasowy pędzelek uległ trochę zniszczeniu. Po rozdwajał się i gdy malowałam to zostawiał ślady z boku. Jednak chciałam domalować te paznokcie. Jakość może nie jest najlepsza, ale kolory są wiosenne dzięki czemu  można chociaż trochę poczuć wiosnę.

Może w najbliższym poście dodam instrukcję jak ja robię OMBRE na paznokciach, tak aby nie zostały chropowate ślady. Jest to dość łatwy sposób i myślę, że każda z Was będzie potrafiła je idealnie wykonać.










Jajkowych świąt 
Pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz