piątek, 29 marca 2013

20.


Hej.

Dziś przedstawiam was moje nowe nabytki. Lakier jest z nowej kolekcji dopiero co pojawił się w sklepie. Kolor jest przecudny. Przybiera inne barwy zależnie pod jakim kątem go ustawimy. Od razu przypadł mi do gustu. Oczywiście bardzo polecam, ponieważ jest warty kupna. Drugą rzecz która kupiłam to pędzelek. Z jednej strony ma kulkową końcówkę co umożliwia robienie kropek, a druga strona to pędzelek to rysowania kresek. Jak na razie robiłam tylko kropki i stwierdzam, że wychodzą bardzo ładnie. Równiutkie i dokładne.






Tak jak wcześniej pisałam lakier jest naprawdę genialny.  Szkoda tylko, że zdjęcia nie mogą oddać tego efektu. Może następnym razem wyjdzie lepiej i zobaczycie ten efekt. Na razie muszę was zadowolić słabą jakością i zdjęciem z lampą :D







Już jutro biorę się za paznokcie o tematyce Wielkanocnym. Mam już małą wizję, ale jeśli macie jakiś ciekawy pomysł to śmiało piszcie. Z miłą chęcią rozpatrzę wasze propozycje. Trochę wiosny na paznokciach nam się przyda.

Pa ; *

6 komentarzy:

  1. Ten lakier w sklepach jest już ponad 4 miesiące. nawet w biedronce kiedyś był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka jest dość znana więc mógł być, ale odcień jest nowy. Sprzedawczyni mnie nawet zapewniała, że jest on z nowej kolekcji. Więc ten kolor nie mógł być wcześniej w biedronce inne owszem, ale nie ten.

      Usuń
  2. Chyba wiem, bo sama go mam-.- Kupiłam w Rossmannie na początku roku jak nie wcześniej a potem był w biedronce. Więc sprzedawczyni mówi to co chcesz usłyszeć,a nie to jaka jest prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że sprzedawczyni mnie oszukała, bo znam ją i zawsze dobrze mi doradza w sprawie kosmetyków. I jeszcze raz się powtórzę, że kolory są różne i jedne są wcześniej w sprzedaży, a inne później. A kolor ze zdjęcia nie odpowiada kolorowi w rzeczywistości, ponieważ stracił na jakości kiedy robiłam zdjęcie.

      Usuń
  3. A jaki to kolor? Nr podaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś pędzelek ?

    OdpowiedzUsuń