czwartek, 21 marca 2013

16.

Cześć kochani.

 Właśnie wróciłam do domu i postanowiłam od razu napisać coś na moim blogu. Wczoraj na szybciutko malowałam paznokcie, bo już było bardzo późno, a rano musiałam wcześnie wstać.
Macie tutaj moje "pół twarzy" żebyście wiedzieli kto prowadzi bloga :D 



 Teraz kilka słów na temat moich paznokci. Malowane były z myślą o bluzce. Tak tak dziwnie to brzmi, ale kolorystyka została zachowana. Pomarańczowa bluzka i pomarańczowo-miętowe paznokcie z dodatkami srebrnych błyskotek. Niby skromne, ale jak dla mnie wyglądają świetnie.




Już od jakiegoś czasu szukałam małych ozdóbek na paznokcie. Zależało mi na tym, aby bezpośrednio po nałożeniu lakieru ozdoby wtopiły się w lakier. Będąc ostatnio w sklepie przy okazji przyuważyłam małą półeczkę z takimi dodatkami. Od razu się do niej udałam. Wybrałam zestaw który moim zdaniem najbardziej przypadł mi do gustu. W opakowaniu było 6 małych pojemniczków.
Myślę, że takie ozdoby wyglądają naprawdę ładnie i ułatwiają nam malowanie. Wystarczy tylko pomalować paznokieć i przykleić naklejki. Mam już parę naklejek, lecz nadal próbuję nabyć naklejki w 3D *.*




Już w następnym poście zobaczycie małe, zielone stworki na moich paznokciach. 

Macie jakieś ciekawe pomysły na wzory paznokci, lub znaleźliście coś ciekawego w internecie ? Śmiało piszcie podzielcie się z tym u mnie na blogu. Z miłą chęcią zrealizuję twoje pomysły. 

Pa ; *

2 komentarze:

  1. fajnie to wyszło :D a robiłaś już wodne paznokcie ?? ;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak robiłam je ostatnio, ale pierwszym razem nie wyszły mi dokładnie tak jak chciałam :D Ale myślę, że jak zrobię je jeszcze raz to pojawią się na blogu. :)

      Usuń