czwartek, 7 marca 2013

14.

Cześć.

Przez szkołę nie mam zbytnio czasu robić postów, a tym bardziej paznokci. Jednak trzeba poświęcić chociaż te 15-20 minut na pomalowanie. Ale nieraz jestem już tak zmęczona, że nie mam już na nic ochoty.
Przez to mój blog trochę cierpi, ale mam nadzieję, że to szybko nadrobię. Wiem, że malowanie paznokci to coś co naprawdę lubię i chcę się z wami tym dzielić. Może znajdą tu się jakieś zwolenniczki mojego bloga. To naprawdę cieszy, gdy po zalogowaniu widzę tak dużą ilość wyświetleń i z dnia na dzień coraz to bardziej wzrasta.
A oto moje ostatnie paznokcie. Malowane na szybko. Myślę, że efekt który uzyskałam spodoba wam się. Potrzebny był tylko pędzelek do artystycznego malowania (cienki) oraz trochę kolorów.
Koleżanki często się pytają jak ja to robię. Więc postanowiłam, że do każdych paznokci będę dodawała
 zdjęcia jak wykonać dane paznokcie krok po kroku. Mam nadzieję, że wam to pomoże i ułatwi sprawę. Przekonacie się jakie to proste.



Miłego popołudnia ; * 


1 komentarz:

  1. Wow! to wyszło po prostu niesamowicie :) jesteś naprawdę bardzo kreatywna ! :)

    OdpowiedzUsuń