niedziela, 24 marca 2013

18.

Cześć.


Mimo tego, że walentynki  obchodziliśmy już jakiś czas temu. Postanowiłam wrócić do tego święta.
A może to święto nie jest takie złe. Każdy znajdzie tego dnia coś dla siebie. Ja również znalazłam. Dwie małe sówki na paznokciach.

Mała instrukcja jak wykonać sówkę. Radziłabym wykonać ją cienkim pędzelkiem.



 
Ja osobiście  nie rysowałam tych serduszek na sowie, ponieważ nie zmieściłyby mi się. A nie chciałam, żeby ten wzór zawierał tak dużo elementów, które na pewno by się ze sobą zlały, gdyż nie mam aż tak długich paznokci. Nieraz jest lepiej zrobić mniej niż więcej.
Tak wygląda moja walentynkowa wersja. Mam nadzieję, że wam przypadnie do gustu i same spróbujecie je
  wykonać
.
Miłej Niedzieli ; *

3 komentarze:

  1. Woow! ale czadowy efekt!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://2.bp.blogspot.com/-8UR1Abpu5Xo/UBf_GNm-XoI/AAAAAAAAAl4/mS_z-vW6hAY/s1600/Fajne+paznokcie.20.png zrobisz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię, ale pewnie pojawią się na blogu dopiero po świętach. Spróbuję je jak najszybciej wykonać :)

      Usuń