niedziela, 10 marca 2013

15.

Cześć, cześć !


Dziś miałam dużo czasu, aby zająć się moimi paznokciami. Na początku nie miałam zbytnio pomysłu, lecz przypomniałam sobie o kultowej grze Angry Birds < 3  Nie zastanawiając się długo wzięłam potrzebne mi rzeczy i zaczęłam malować. Trochę czasu mi to zajęło, ale jak najbardziej jestem zadowolona.
Przed malowaniem zrobiłam sobie mały szkic tego co chcę namalować na paznokciach. Wzorowałam się na tym i po kolei nakładałam nowe warstwy. 
Tak jak obiecałam w poprzednim poście, dodałam zdjęcia jak krok po kroku wykonałam paznokcie. Mam nadzieje, że wy również będziecie umiały zrobić Angry Birds samodzielnie. Nie jest to trudne wystarczy tylko trochę wprawy i cierpliwości.















Mam nadzieję, że moje efekty nudy spodobały Wam się.

Udanej niedzieli.
Pa ; *
 

2 komentarze:

  1. http://zszywka.pl/p/kosmici-na-paznokciach-p-2995783.html chciałabym zobaczyć na twoich paznokciach taki motyw :)Zrobisz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zrobię w najbliższym czasie a może nawet i dziś i od razu wstawię je na bloga :D

      Usuń