piątek, 17 maja 2013

29.

Cześć !

Długo rozmyślałam co tym razem zrobić. Aż w końcu wymyśliłam " Tęczowy Kot" u niektórych nastolatek jest albo był szał na punkcie tęczy.  Więc bez dłuższego namysłu postanowiłam zrobić coś podobnego. Po części wyszło mi to co chciałam. Ale za każdym razem są jakieś elementy, które mi nie wychodzą. Nic nie poradzę nie jestem profesjonalna manikiurzystką. To jest tylko moje hobby, które rozwijam i myślę, że będę je ciągle realizowała. Jeśli lubicie coś robić i chcecie, aby wasza pasja rozwijała się coraz bardziej każdego dnia nie rezygnujcie z niej. Dąż do swojego celu.

Wracając do paznokci tło powinno być ciemne z małymi gwiazdkami, ale dzień wcześniej miałam bierzmowanie i nie chciałam go zmywać. Jednakże myślę, że nie jest tak źle.
A wy jak myślicie ?





Dobranoc ; ***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz