czwartek, 30 maja 2013

33.

Cześć.

Dziś mam dla was dwie różne propozycje.
W związku, że dwa dni temu miałam urodziny zrobiłam paznokcie z motywem urodzinowym. Miałam je tylko jeden dzień, ponieważ drugiego dnia już zbytnio nie pasowało abym je nosiła :D Więc postanowiłam zrobić coś nowego :D
Jak dla mnie to bardzo szybki i łatwy sposób. Wyglądają ładnie i od razu można dostrzec, że macie urodziny.




Druga propozycja to jeszcze łatwiejszy sposób. Wystarczy tylko nałożyć dwie warstwy lakieru i posypać brokatem. Jest jeden minus jak dla mnie a chodzi mianowicie o to, że gdy nakładam brokat mam go praktycznie wszędzie. Staram się to robić na jakiejś kartce, aby potem zsypać pozostały brokat do opakowania, ale najczęściej przyczepia mi się do palców.





 A teraz nowości w moim koszyczku z lakierami. To jest tylko mała część mojego urodzinowego prezentu.
Kolory są świetne. A szczególnie niebieski jest to dość intensywny kolor.






Poważnie zastanawiam się nad tym czy dodawać na blogu moje rewolucje z makijażem. 
Być może w najbliższym czasie coś takiego dodam.Ale to jest jeszcze pod dużym znakiem zapytania. 

Pa < 3 

3 komentarze:

  1. Te pierwsze dwa lakiery nie są za dobre. Straszny pędzel. I ta konsystencja:/
    Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem, nie jest najgorszy, są gorsze. A pędzel ma dość dobry jak dla mnie szeroki i nie trzeba 20 razy nakładać jeną warstwę zanim się pomaluje całego paznokcia.

      Usuń