niedziela, 5 maja 2013

26.

 Hej. 

Dziś mam dla was świeżutkiego posta. Paznokcie jak najbardziej aktualne, ponieważ mam je obecnie na paznokciach i mam nadzieję, że nic mi nie odpryśnie do jutra :D
Inspirację znalazłam w internecie. Połączyłam kilka motywów w jedno i proszę. Wyszło całkiem dobrze.
Nie jestem mistrzem w rysowaniu babeczek, ale może w końcu się nauczę. Moje zmagania widać na drugim paznokciu. Ha !


Ostatnio zakupiłam dwa bardzo ciekawe lakiery. Zakupiłam je w Rossmann. Od razu przypadły mi do gustu. Polecam, ponieważ świetnie kryją. Zawsze nakładam dwie warstwy, aby uzyskać pożądany efekt.
Obecnie prawdopodobnie są w promocji chyba, że coś się zmieniło.






 Do zobaczenia ! 
Ciao ! < 3333

2 komentarze:

  1. 58 year old Executive Secretary Tessa Borghese, hailing from Listowel enjoys watching movies like Blue Smoke and Rock climbing. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a Ferrari 250 GT SWB Speciale Aerodinamica. Nasza strona

    OdpowiedzUsuń