czwartek, 23 maja 2013

31.

Cześć ! :D

Ostatnio malując paznokcie postawiłam na motyw chiński. Chińskie znaki od zawsze mnie interesowały.
Obiecałam sobie, że gdy będę już na studiach zapisze się na kurs języka chińskiego. Jestem zaciekawiona tą dużą ilością znaków. Każdy znak znaczy co innego a wygląda podobnie. Mam nadzieję, że będę miała wystarczająco czasu aby się nauczyć tego języka :D
Nadal poszukuję idealnej odżywki do paznokci. Polecacie coś ? Moje paznokcie przez ciągłe malowanie są już strasznie osłabione. Mam już kilka odżywek, które uważam za dobre, lecz potrzebuje tej jednej która będzie idealna dla mnie.








Buziaczki ! ; ***

1 komentarz:

  1. Śliczne paznokcie <3
    Masz bardzo fajne hobby :)
    Postanowiłam zaobserwować twój blog :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń