niedziela, 19 maja 2013

30.

Cześć.

Jest tak gorąco, że siedzę w domu i czekam aż się trochę ochłodzi wieczorem. W tym czasie umalowałam sobie i mamie paznokcie. Wybrałam wiosenne kolory a raczej takie które pasują na obecna porę roku wiosna/lato. Neonowa pomarańcz u nóg i odcień bananowy u rąk. Idealne połączenie. Kolorowo i widocznie z daleka.
Postanowiłam na jednym z paznokci namalować łapacz snów. Mam nadzieję, że widać że to właśnie on :D






Robiłyście już wodne paznokcie ? Ja próbowałam już kilka razy ale nie wychodziło  mi tak jak chciałam. Macie jakieś dobre rady ? Naprawdę chcę je zrobić, ale jakoś mi nie idzie.
Popatrzę może na yt tam na pewno będzie coś.
Jeśli już je robiłyście piszcie na pewno przeczytam waszą opinię. Mi osobiście bardzo się podobają :)

Pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz