piątek, 9 maja 2014

76.

Hej.

Dziś mam dla was posta o tematyce bardziej organizacyjnej. Postanowiłam wam przedstawić kilka prostych rzeczy, które mogą zastąpić profesjonalne narzędzia do malowania i dekoracji paznokci. Mam dla was jeszcze kilka nowości które nabyłam w tym tygodniu oraz paznokcie które możemy zrobić w kilka minut.


Na samym początku chciałabym wam przedstawić łatwy sposób zastąpienia takich rzeczy jak cienki pędzelek czy sonda do robienia kropek.
Na pewno każda z was ma w domu stary eyeliner którego już nie używacie. Wystarczy dokładnie wymyć pędzelki i możemy stosować je do zdobienia paznokci. Ja osobiście jestem zadowolona z kresek, które mogę narysować na paznokciu. Są dość precyzyjne jak na pędzelki od eyelinera.
Drugą rzeczą której również używam to sonda. Możemy ją zastąpić zwykłą szpileczką z dużą główką. Kropeczki wychodzą prawie takie jak zwykłą sondą.





W ostatnim czasie preferują zwykłe i proste wzory. Jest z nimi o wiele mniej pracy i możemy być pewniejsze, że wyjdą. Kropeczki wykonałam szpileczką i naprawdę wyszły dość ładnie. Całość wykonana w dość szybkim czasie, bo w przeciągu kilku minut.







A teraz przedstawię wam kilka moich nowych zdobyczy. Aktualnie w Rossmannie trwa promocja na wszystkie lakiery i kosmetyki do ust. Wszystkie te kosmetyki możemy kupić w obniżce o 49%. Naprawdę się opłaca skorzystać z tej promocji, ponieważ możemy kupić o wiele taniej niż zazwyczaj. Promocja trwa do 11 maja, więc jeszcze zdążycie znaleźć coś dla siebie. Ja upolowałam 10 nowych kolorków, których już niedługo użyję. Błękit którego użyłam w powyższych paznokciach również znajdziecie w nowościach.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz