sobota, 1 marca 2014

73.

 Hej.

Dziś przedstawiam Wam paznokcie w wersji matowej. Na zdjęciach poniżej nie widać tego za bardzo, ale w rzeczywistości prezentują się idealnie.

Krótka recenzja lakieru matującego.

Jest to mój pierwszy lakier matujący i można go nałożyć na dowolny zwykły lakier. Efekt jest widoczny po kilku sekundach. Kolejnym plusem jest to, że od razu wysycha na paznokciu. Cena tego lakieru to około 7 zł. Bardzo dobrze rozprowadza się na paznokciu. Pędzelek według mnie jest również dobry i nie ma na co narzekać. Wystarczy nałożyć jedną warstwę lakieru matującego na paznokieć i otrzymamy satysfakcjonujący nas efekt.






3 komentarze:

  1. Czytałam kilka recenzji tego lakieru i rzeczywiście wydaje się być świetny. Mnie zachwycił Twój manikiur :) Niestety mam zbyt krótkie paznokcie na niego :(

    OdpowiedzUsuń