poniedziałek, 6 stycznia 2014

67.

Hej.

Dokładnie rok temu zaczęłam przygodę z blogiem. Nie do wiary jak ten czas szybko zleciał. Bloga założyłam, ponieważ wiele koleżanek mnie do tego nakłaniało. Moja przygoda z paznokciami zaczęła się  wcześniej niż rok temu. Zawsze mnie to interesowało . Myślę, że przez ten rok sporo się nauczyłam. Moje umiejętności zwiększyły się i nabrałam wprawy. Nie jestem może perfekcyjna w tym co robię, ale z czasem będzie coraz lepiej.


Dziś chce wam przedstawić paznokcie, które skończyłam kilka minut temu. Dość czasochłonne, ale efekt końcowy jest zadowalający.





 Do tych paznokci użyłam tylko brokatu i bezbarwnego lakieru do utrwalenia. W rzeczywistości wyglądają lepiej. Zazwyczaj do takich paznokci wole użyć lakieru z brokatem, ponieważ jest z nimi mniej roboty i nie mam rozsypanego brokatu na całym stole. Jednakże paznokcie lepiej wyglądają posypane brokatem. Ładnie się błyszczą i kolor też jest dość intensywny. Pewnie nie pierwszy i nie ostatni raz wykonam takie paznokcie.




1 komentarz:

  1. Pierwsze paznokcie bardzo etniczne. Piękne! A co do brokatowych, to ostatnio często robię taki manikiur :)

    OdpowiedzUsuń