sobota, 30 listopada 2013

62.

Cześć.

W ostatnich dniach bywam tu bardzo rzadko. Mam kilka zaległych projektów które czekają tylko na publikację. Dziś mam dla was jedna z najprostszych propozycji. Wykorzystałam lakier z brokatem który ostatnio nabyłam. W wykonaniu są bardzo proste, a wyglądają naprawdę ładnie. Ostatnio przekonałam się do czarnej oblamówki. Wcześniej nie byłam jej zwolenniczką, a teraz mogłabym ją rysować cały czas.

Jak widać na poniższych zdjęciach w końcu udało mi się zapuścić paznokcie. Znalazłam idealna odżywkę dla siebie. Po tygodniu widziałam już zmiany. Teraz używam już ją regularnie i czekam aż wszystkie panokcie będą równej długości.

Niedługo pojawią się na blogu paznokcie z motywem zimowym. Mimo tego, że śniegu jeszcze nie ma zaczęłam już co nieco planować. Mikołajki za kilka dni więc czekajcie na posta, postaram zrobić coś specjalni na ta okazję.







Dobranoc!

1 komentarz:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam brokatowych lakierów, ostatnio zdobię paznokcie tylko sypkim brokatem :)

    OdpowiedzUsuń