czwartek, 15 sierpnia 2013

50.

Hej.

Właśnie skończyłam malować paznokcie i postanowiłam od razu je wstawić.
Chciałam zrobić coś kolorowego, więc do nakładania kolorów użyłam gąbeczki. Do tego kolorowa panterka i gotowe. Na paznokciach preferuję kolorowe i rzucające się w oczy kolory. Jednakże w ostatnim czasie zaczęłam malować je na jaśniejsze i bardziej naturalne odcienie. Prawdopodobnie, gdy zacznę chodzić do szkoły nie będę już używała, aż tak rażących kolorów.

W następnym tygodniu nie będę dodawać postów z wykonaniem moich paznokci, ponieważ nie będę już ich malowała, bo muszę je trochę zregenerować. Postaram się urozmaicić mój blog w jakieś ciekawostki, filmiki, domowe sposoby, ciekawe makijaże oraz inne rzeczy. Jeśli macie jakieś propozycje na posty to z miłą chęcią je przeczytam. Jestem otwarta na wasze pomysły. Chcę abyście z miłą chęcią czytały mojego bloga i żeby każda z Was znalazła na nim coś dla siebie.



Zdjęcia utraciły trochę na jakości, ale myślę, że Wam się spodobają.






<3 !

2 komentarze:

  1. Twoje paznokcie wygladaja przeslicznie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Inna
    http://zjednoczona.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka ^^
    Paznokcie prześliczne nawet ja tak nie umiem sobie pomalować :D.
    Mogłabyś robić różne filmiki typu , domowe rzeczy lub filmiki związane z modą lub zdjęcia :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do czytania komentowania i wgl ♥ - http://bella-czekoladowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń