niedziela, 11 sierpnia 2013

49.

Hej.

Dziś miałam trochę więcej czasu, więc postanowiłam zrobić coś bardziej czasochłonnego.
Jakiś czas temu była premiera filmu animowanego pt. "Minionki Rozrabiają". Przeglądając internet zawsze natrafiałam na paznokcie w tym stylu. Już kiedyś miałam je wykonać, ale brakowało mi chęci i czasu. Z racji tego, że dziś jest dość leniwy dzień postanowiłam je w końcu wykonać. Trochę czasu mi zajęło zanim je  wykonałam, ale wyszło dość fajnie.Oczywiście nie są idealne, ale mi się podobają.



W tym tygodniu nabyłam kilka nowych lakierów. Jak narazie najbardziej zadowolona jestem z tych pierwszych. Na paznokciu prezentują się naprawdę ładnie. Jednego z nich użyłam w poprzednim poście, a mianowicie tego niebieskiego.






Miłej niedzieli.
Pa  ! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz