poniedziałek, 15 lipca 2013

41.

Cześć.

Wczoraj postanowiłam na moich paznokciach zrobić kwiatki. Nigdy nie robiłam tego wzoru, ponieważ uważałam, że nie mam aż takich zdolności plastycznych. Oczywiście narysować środek kwiatka i kilka płatków w postaci kropeczek to nie jest wyższa filozofia. Lecz nigdy nie podobały mi się, bo były zbyt banalne. Szukając w necie jakiejś inspiracji znalazłam zdjęcie paznokci z dość ładnymi kwiatami. Może i łatwo się je robi, a efekt jest naprawdę ładny. Trochę się obawiałam, bo nigdy mi nie wychodziły, ale wczoraj jak nigdy udały się. Nawet moja mama stwierdziła, że są ładne i sama chciała, abym jej również takie zrobiła. Chciałam zrobić takie zdjęcia, aby było wszystko widoczne i żeby zdjęcie oddało efekt rzeczywisty. Ale niestety nie udało mi się. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wyszły naprawdę fajnie.









Już jutro kolejny post! Mam nadzieję, że się wyrobię ze wszystkim i dodam go na czas.
Chyba wracam do mojej dawnej formy w malowaniu paznokci.


Dozobaczenia !
Pa misiaki < 3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz