poniedziałek, 8 lipca 2013

38.

Cześć.

Mamy drugi tydzień wakacji. W tamtym tygodniu nic nie dodałam bo chciałam, aby moje paznokcie trochę odpoczęły. Ale od dzisiaj zaczynamy !
Dziś miałam dość leniwy dzień do godziny 15, więc miałam sporo czasu, aby ogarnąć te moje szpony.
Już wczoraj przygotowałam sobie wstępne propozycje. Na każdej ręce zrobiłam co innego.
Głównym motywem była panterka. Znajduje się na obu rękach. Jest tp mój ulubiony wzór.
Dość prosty i naprawdę fajnie wygląda na paznokciu.






Już jakiś czas temu obiecałam Wam, że opiszę jak robię ombre na paznokciach. Chciałam  pokazać to na zdjęciach, ale jest to dość proste.

Wystarczy tylko przygotować: 
-kubeczek z wodą
-gąbeczka
-folijka

Gąbeczkę moczymy w wodzie i wyżymamy ją, aby była tylko lekko wilgotna.
Nakładamy trochę lakieru na folijkę i wilgotną gąbeczką zbieramy lakier. Potem już tylko nakładamy lakier z gąbeczki na paznokieć i gotowe. Czynność możemy powtarzać kilka razy, aż otrzymamy pożądany przez nas efekt.

Polecam tą metodę, bo nie musicie mieć żadnych pędzelków artystycznych żeby je wykonać. Do tego bardzo szybko wysycha nakładany lakier. Zajmie ci to max 5 minut :D

 





Macie jakieś inne propozycje które chcecie żebym wykonała ? Śmiało piszcie. Z miłą chęcią zajmę się czymś innym niż moje inspiracje.


Pa ! < 33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz