niedziela, 9 czerwca 2013

34.

Hey.

Przepraszam za moją nieobecność, ale w szkole urwanie głowy. Cały czas jakieś sprawdziany, kartkówki, zaliczenia itp. Materiał na tego posta miałam już tydzień temu, ale praktycznie całą niedzielę spędziłam poza domem. Postanowiłam, że zamiast dwóch postów zrobię jeden, bo nie jestem pewna czy ogarnę jakiś post w tygodniu.


Te paznokcie miałam już wam pokazać w tamtą niedzielę, lecz się nie udało. Zajęły mi dość sporo czasu.  Zmiana kolorów, pędzelków.  Starałam się wykonać je jak najdokładniej niestety nie zawsze mi to wychodzi. Jeśli macie dużo czasu i cierpliwości to polecam :D



 A teraz jedna z moich nowości. W ostatnim czasie zamówiłam sobie nowy lakier w AVON.
Już od jakiegoś czasu zamierzałam kupić lakier w kolorze jasnego różu. Większość mojej kolekcji to jasne i wyraziste kolory. Idealne na lato. Szczerze mówiąc to mam tylko dwa różowe i to w odcieniach dość mocnych. Ten co teraz kupiłam jest idealny. Kolor piękny. Do tego jest dość trwały. Nie odpryskuje i ma dobrą egzystencję. Z łatwością rozprowadza się na paznokciu.
Jest naprawdę dość duży wybór kolorów. Cena może być niestety nie dla każdego zadowalająca , ale nieraz są jakieś promocje i można go trochę taniej kupić :D






Do zobaczenia niedługo.
Mam nadzieję, że dodam coś tu szybciej niż ostatnio. Nie lubię robić sobie zaległości. 

Pa ! < 3 
Udanej niedzieli ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz