czwartek, 17 stycznia 2013

5.

Witajcie.

Dziś mam dla was kilka zdjęć moich ulubionych lakierów. Niestety nie pokażę wam w jednym poście wszystkiego co mam, bo trochę za dużo by mi na to zajęło. Macie tak samo jak ja, kiedy przechodzicie w sklepie koło półki z lakierami to nie możecie się powstrzymać od kupna? Ja mam tak dość często i trochę już zebrałam łupów. Mam kilka swoich ulubionych firm z lakierami, ponieważ są trwałe i mają wielki wybór kolorystyczny. Ostatnio przerzuciłam się na jasne odcienie. Przez kolor paznokci możemy po części wyrazić nasz humor. Jak mam zły humor maluję paznokcie na ciemniejsze kolory. Ale raczej preferuję jaskrawe zdobienia :)
Jestem miłośniczką francuskich paznokci. Są śliczne. Można je ozdobić panterką po boku co wygląda bardzo ładnie. Niestety od jakiegoś czasu moje paznokcie nie rosną do zadowalającej długości i szybko się łamią. Używam odżywek i myślę, że już niedługo na moim blogu zobaczycie francuskie paznokcie w moim wydaniu :D Wystarczy trochę fantazji i mamy śliczne paznokcie. Nawet najprostszy wzorek może wyglądać zjawiskowo (tak jak w moim poprzednim poście).

Oto kilka zdjęć:



 
Do zobaczenia
Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz