wtorek, 15 stycznia 2013

4.

Hej ! :D

Długo się zastanawiałam co zrobić z paznokciami. Znalazłam w internecie bardzo fajny pomysł i postanowiłam go zrealizować. Muszę stwierdzić, że trochę czasu mi zajęło ich zrobienie. Ale to nie był zmarnowany czas. Jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż zawsze mogły wyjść lepiej. Ale jakość to już sami ocenicie. Mam nadzieję, że wam się spodobają.




Jak je robiłam :
1. Pomalowałam całego paznokcia zostawiając półkole przy skórce.
2. Na końcu paznokcia namalowałam czarny pasek
3. Specjalnym cienkim pędzelkiem wszystkie białe elementy oraz czarne.

Mała instrukcja dla osób które chciałyby zrobić coś takiego jak ja. Naprawdę polecam, ponieważ w rzeczywistości prezentują się fantastycznie. Zdjęcie nie oddaje tego wrażenia.

Cześć ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz